Wadah Madrasah Pengalaman: selamat jalan semua


Tuesday, June 2, 2009

selamat jalan semua

Salam...♥ ♥ ♥





Pagi ini kelopak mata begitu enggan dibuka,amat payah rasanya...entah,lamunan apa yang membawa saya belayar kembali didalam mimpiPhotobucket. Akhirnya saya bingkas bangun,kerna saya tahu saya ada satu misi pagi ini...

Jam 06.00 a.m saya kuatkan diri saya melangkah ke bilik mandi. Selesai sahaja saya terus berkemas mengenakan pakaian yang sesuai. Bersarapan sedikit meneguk dua air teh panas yang telah terhidang. Hampir sahaja tepat jam menunjukkan 6.30 a.m saya terus ke kolej. Sesampai sahaja saya disana.pergh,rakan rakan sabah saya sudah bersiap sedia untuk dihantarkitty &%(()*^^%.


Hm,malas dah pulak nak bercerita,straight to the point je.hari ini saya hantar mereka orang nie ke airport. Balik Sabah.hehehe. Dua buah kereta digunakan,sebuah kereta saya,sebuah lagi kereta sir Dillah.







Before dia orang terbang kita orang mamam kat K.F.C sir Dillah belanjaPhotobucket,aha,nie lah sir kita orang,best giler punye sir,Thankz very much sirPhotobucket... Len kali belanja lagi sir... Hehehe.




Before dia orang terbang,nie lah pic yang sempat saya snap.will be misz you allcry icon. Nanti balik sini lagi bawa batu ya.hehehe,jangan lupa ole ole.hehehe.owh ya...lupe plak..dari kiri ye...Dollin,Boy,Preslly,saya lah(wan_hazel),carl derk,and Abram





Y
ang nie pun same gak,,law korang pasan saya tak de kan kat pic tu,,,coz yang nie turn saya plak snap pic...so dari kiri..heehhe...tak pe kan ulang lagi,,dari kiri Dollin,Boy,Preslly,Phatrick,carl derk,and Abram
Photobucket



Law ada apa apa just call me k. Insya Allah saya akan tolong kalau berkesempatan itulah guna nya kawan kan.peace..









Photobucket
Noktah
Wan_hazel




No comments: