Wadah Madrasah Pengalaman: singgah untuk sementara


Thursday, July 9, 2009

singgah untuk sementara



salam

Purnama sudah rembulan, sekembalinya saya disini hanya sementara, menziarah teratak ini yang sudah hampir usang . Maaf andai tidak membalas kunjungan kalian, tiada waktu untuk menjelang ke teratak kalian. Maaf untuk itu. 

Entri kali ini hanya untuk menyapa kalian. Ada rindu disini, sepanjang ketiadaan saya disini banyak kisah dan pengalaman hendak dikongsi, namun masa ini bukan waktu nya. Singgah nya pun hanya sementara. 


Ini lah kediaman saya disana, khemah bersama mu.hehehe, sangat seronok, suasana malam yang tenteram,sejuk tatkala angin malam meniup lembut tubuh ini. Eceh,melebih dah pulak,so petang nie nak g lg kat sana, sangat sangat enjoy kat sana. Owh ya saya di sana coz tolong ngah saya wat diorang punya rumah. Penat tu memang ada lah. Hehehe. Malam malam mesti makan makanan laut,segar lagi tu. Yang salah satu dari sajian yang kami mamam, ikan panggang,pergh, hingga menjilat jari. Nyam nyam.



1 comment:

anN said...

ok..t9 cre ye =)