Wadah Madrasah Pengalaman: ape cerite ari nie...


Friday, March 26, 2010

ape cerite ari nie...

Hello all.

Kawan kawan blogger wan nie,semua sihat ke??? Hope sihat lah. Wan ari nie pun sihat gak. Sihat sikit je lah. Bagi member member yang demam tu, wan doakan semoga sihat erk. Jangan lupe telan penadol...

Ari nie aku macam biase je lah, dok belek belek blog korang. Banyak dapat teman baru. Mane tak nye, aku slalu je blogwalking kat blog korang kan. Hehehe. . .

__________________________

Jam menunjukkan 5petang,ari nie kuliah aku sampai tengahri je. So,petang aku ada mase lepak kat umah. Dari jam 2 sampai jam 5 aku tertidur. Huh,tidur pun penat kan.

Lah,lupe plak nak cite, ari nie aku g men skateboard. Skateboard aku masih baru g. Masih bau kedai. Macam biase lah aku g taman kat Muara Tuang tak jauh dari rumah aku tu. Kali nie aku tak men waktu Magrhib. Aku dah insaf. Trauma aku, tak sanggup lagi aku jadi kepingan daging.



Law korang nak taw,nie kali pertame aku men skate. First time, tp yang aku heran,aku nie dah macam pro men skate,may be disebabkan aku selalu tengok video di youtube pasal men skate nie. Semua trick aku taw. Olie, kickflip, popsavit,casper,darkslide. Semua lah aku taw.

Kat situ banyak member tengok aku men. Awekz awekz pun banyak. Hehehe. So aku men lah dengan penuh semangat. Berlagak macho plak tu.



boom,munyi mercun,Terus aku terjaga,rupe rupenye aku bermimpi je,


Papai.


aku masih demam..

tak de mood nak wat entry....


jumpe len kali erk,,


owh,,,tengs 2 atenhana...coz kasi taw gadget tu,,tak taw lah betul ke tak,,,








2 comments:

mishl i n z said...

huhu ajarlah mcm mane maen skate wan =).

Wan_hazel said...

huhuhu..camne nak ajar...hehehe.